Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Szalone zycie

Takie tam.. ;)

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Księga Gości 0
  2. Dodaj do Księgi

mój avatar


lifeandlove

Szalone zycie

Tak zycie jest szalone a moze i nawet za bardzo... Kiedy myslimy, ze nic innego nas w zyciu nie spotka nagle spadaja na nas dziwne zdarzenia... Kiedy pogodzilam sie ze swoim losem i tym ze juz nic nowego mnie w zyciu nie spotka i bede musiala godzic sie na zycie z kims kto wiecznie mnie krytykuje, z kims kto potrafi powiedziec okrutne slowa i uwaza, ze jest pepkiem swiata nagle... pojawia sie on... Niby nikt specjalny, niby nie wielce przystojny ale majacy w sobie to cos co sprawia ze na jego widok buzka mi sie usmiechaD dokladnie tak szeroko:) Kiedy mnie dotyka... mhm serce przepelnia radosc i szczescie tylko czy te ukradkowe chwile razem maja racje bytu?? Nie wiem co bedzie dalej, nie wiem jak to sie ulozy ale wiem ze juz nie potrafie z tego zrezygnowac...

 


Głosuj (0)
natalie86 21:10:28 6/07/2010 [Powrót] Komentuj

|| zuzzka ||
Nie rezygnuj, bo zasługujesz na szczęście. Wszystko się ułoży :).
brak www || data: 21:40:29 6/07/2010
c188-79.icpnet.pl || IP: 85.221.188.79